Medan vi faller.


Så himla trött. Dagarna bara flyger förbi. Jag och Ida har pluggat
på affärsplan och sådant 24/7! Orkar inte tänka mer nu.
Hörde att snön faller utanför också, bara att läsa facebook så är
det rena hysterin ;) Förstår det. Jag vill inte heller ha snö nu.
Jag vill ha värme, paraplydrinkar och en varm strand.


Ska hoppa in i duschen nu och sedan krypa ner i sängen. Imorgon
väntas en till dag med UF antar jag! Bara att ladda om. Sedan blir
det en vända på stan igen och fixa lite gejer.

Föresten, biljetten till studentkryssningen är fixad! Guuuu vad kul
det ska bli. Ett minne för livet, eller som Karin sa "beror ju på om
man har något minne kvar" kan stämma ;)

Natti natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0