SÖNDAG

En söndag full i ångest! Inte för gårdagen utan för morgondagen....
Skolstart! Inte okej alls.

Gårdagen var riktigt kul tyckte jag, fast man har väl haft roligare.
Vi var på lite förfest med härliga människor först, spelade roliga spel
och gjorde det man ska göra på förfest ;) Sedan tog vi taxi till stugan.
Det var ganska lite folk i farten. Men jag har nog aldrig haft så kul
vid borden som jag hade igår! Vi brukar alltid vara på dansgolvet
och dansa oss varma ;) nu satt vi och frös och prata skit istället!

Jag och Ida sov som små utslagna grisar kring 03 tiden. Så jätte
sent blev det iaf inte! Skönt det. Men nog är jag redigt trött idag
ändå...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0